För dig som syr själv:

Missa inte våra samköp av roliga & nödvändiga saker för att kunna sy dina egna tygblöjor m.m!

Mer om hur ett samköp går till kan du läsa om längst ner i bloggen.

måndag 6 april 2009

Jag syr & syr & syr..

Snaart kommer det bilder på färdigsydda blöjor. Fast, jag brukar ju inte vara så snabb så det där med snart får ni ta med en nypa salt ;)

Tygbindor är i alla fall på gång för er som är intresserade av det.

För övrigt är det 4 olika mönstrade tyger på väg nu. Håll tummarna att de slipper igenom tullen utan allt för höga kostnader för jag är faaattig denna månaden. *bläk*

3 kommentarer:

Mari sa...

En påskhälsning till just DIG:
http://mammagladh.blogg.se/2009/april/glad-pask.html

Jenny sa...

Hej! På tiden att jag ger mig tillkänna, jag har följt din blogg ett tag. Jag har precis börjat sy blöjor själv och är jätteimponerad av dina fina pockets. Hoppas du säljer många!
:-)
Jenny

Anonym sa...

Hej!
Jag har nyss startat en blogg där jag tänkte skriva om tygblöjor i allmänhet och sen recensera olika märken. Du har ingen billig begagnad jag kan få köpa av ditt egna "märke" vet inte om du har något namn...:) Så skriver jag om den och länkar till dig. www.tygisar.blogspot.com (började nyss så jag har inte kommit så jätte långt).:) (för övrigt är det jag som samköpte retroflowers med dig.;))