För dig som syr själv:

Missa inte våra samköp av roliga & nödvändiga saker för att kunna sy dina egna tygblöjor m.m!

Mer om hur ett samköp går till kan du läsa om längst ner i bloggen.

tisdag 16 juni 2009

Nytt innermaterial..

Jag har beställt ett annat sorts innermaterial..det är ungefär som Coolmax som är ett material som precis som fuskmocka släpper igenom fukt, men håller ytan torr. Skillnaden är att detta materialet är tunnare & ger en smidigare blöja. Nu väntar jag bara på att det ska dyka upp på mitt postställe så jag kan hämta det & prova sy :)

Mer fuskmocka kommer också, Marigold, Kelly green, neon green, neon pink, pastel lavendar, pastel blue & pastel yellow. Jag har fyllt på lagret med mossgrön, röd, mörkblå, ljuslila, brun & svart i väntan på PUL tygerna. I slutet på denna månaden kommer det både mönstrad & enfärgad PUL bl.a 2 helt nya enfärgade violet & spring green.

Inga kommentarer: