För dig som syr själv:

Missa inte våra samköp av roliga & nödvändiga saker för att kunna sy dina egna tygblöjor m.m!

Mer om hur ett samköp går till kan du läsa om längst ner i bloggen.

söndag 21 februari 2010

Nya tyger för laminering..


2 nya tyger, dessa behöver jag besked om senast 27/2. Förlängd tid på igelkottarna till 25/3. Dessa finns även som bomullsinterlock, pris $7,50/ yard. Priset inkl. laminering landar på ca $15 + frakt hit till Sverige & frakt från mig till dig. Så länge man inte har jättebråttom går det bra att samfrakta med mina tyger då blir det billigare. Detta är tyger som specialtillverkas så det dröjer 3-4 månader innan de är här.

Är det några speciella mönster ni gillar? Jag får mycket förfrågningar om mönstrad PUL, men jag vet inte om det är priset eller mönstret som avskräcker er för det är inte många beställningar som trillar in? Ni får gärna maila bilder på vilken typ av mönster ni gillar så ska jag göra mitt bästa för att leta upp liknande tyger.

Ja, det är såklart en fördel om jag visar bild på tyget oxå ;)