För dig som syr själv:

Missa inte våra samköp av roliga & nödvändiga saker för att kunna sy dina egna tygblöjor m.m!

Mer om hur ett samköp går till kan du läsa om längst ner i bloggen.

onsdag 6 oktober 2010

Vilken är din favoritfärg?


Jag funderar lite på att köpa hem lite större mängder tyg, speciellt PUltyg säljer jag mycket av & mitt lilla lager är nästan slut. Finanserna räcker inte till att ta hem många olika färger utan jag satsar troligtvis på de mest populära. Så nu undrar jag:

Om du ska köpa PUltyg, vilken färg är det mest troligt att du köper? Du kan välja flera, men får gärna rangordna dem.
Klicka på bilden så blir den större!

Samtidigt kan jag passa på att fråga, vilka mönster gillar ni bäst på blöjor? Ska det var neutrala mönster, t.ex randigt/rutigt/fantasidjur, tuffa mönster t.ex döskallar/eldsflammor ,gulliga mönster t.ex djur, typiskt pojkiga mönster t.ex motorfordon, typiskt flickiga mönster t.ex blommor/älvor? Vad föredrar ni?