För dig som syr själv:

Missa inte våra samköp av roliga & nödvändiga saker för att kunna sy dina egna tygblöjor m.m!

Mer om hur ett samköp går till kan du läsa om längst ner i bloggen.

onsdag 16 februari 2011

Statusuppdatering!

Nu provar vi igen..

*Safari, Hedgies, Owls & Aliens är precis färdigtryckta & ska iväg på laminering.
Troligtvis färdig för frakt hit runt slutet på mars.
*Safari interlock kommer att tryckas på nytt i april tillsammans med en del andra custom prints.
Den tillverkaren som skulle trycka det eg. klarar visst inte så komplicerade tryck så cooptjejen återgår till sin vanliga leverantör.
*Ullen & bambutygerna skickas om ca 1 vecka. beräknad leverans om 5 till 20 veckor.
*RK Minkyn från 1/11 väntar vi på att den ska bli skickad för laminering.
*Zorben är färdig för frakt. mailar berörda snart.
*Enfärgade PUlen, vissa färger är klara för frakt & jag mailar berörda snart.
* Paint, ryska dockor & funky 60's från inlägget 17/11 är på väg till cooptjejen. d ska klippas & packas & så snart jag fått fraktkostnaden mailar jag berörda.
* Pink flowers, blue flames & denim från samma inlägg som ovan är på väg till cooptjejen.
Ska skickas på laminering. Vågar inte beräkna någon leverans förrän jag vet mer.
*Owl gardenPUl är färdiglaminerat & på väg till cooptjejen. eftersom vi har mer som kommer från samma tjej tänker jag vänta ett par veckor på samfrakt för att hålla fraktpriserna nere.
* Minkyn från 26/10 är redo för frakt & jag mailar berörda snart.
*Fuskmockan är näästan färdigklippt, men även där tänker jag invänta en del annat för att hålla nere fraktkostnaden.

Nu tror jag att jag fått med allt? Om inte, maila!
Edit: Jag glömde visst flanellen från i höstas. Det paketet är på vift på atlanten nånstans. vi får vänta lite till & se vad som händer. Men det ser mörkt ut tyvärr :(

1 kommentar:

Anonym sa...

kommer det snart en ny update?