För dig som syr själv:

Missa inte våra samköp av roliga & nödvändiga saker för att kunna sy dina egna tygblöjor m.m!

Mer om hur ett samköp går till kan du läsa om längst ner i bloggen.

tisdag 21 juni 2011

Statusuppdatering!


Nu börjar här hända saker äntligen.
Jag hämtar ut paket var & varannan dag känns det som.
Idag ska jag hämta två paket igen..himla springande hos postombudet Lol

I alla fall, jag väntar tills ikväll/imorgon med att uppdatera så jag ser vad exakt det är jag har här för jag hr helt tappat kollen på vilket paket som innehåller vad.
IgelkottsPulen & ugglepulen från låååång tillbaka är här ialla fall.

Edit:Ugglorna överst till vänster på bilden här ovan & igelkottarna, safari & aliens, Allt PUl. s
Paketen jaag hämtade var visst mina privata Lol Snacka om att ha dålig koll.
Nåja, jag skyller på att det är 5-6 paket som är på väg hit/har kommit från USA senaste tiden. Det brukar vara ett jämnare flöde, men nu är visst allt färdigt på en gång & jag blir rent förvirrad över vad som är i vilket paket.

Minkyn är här & fuskmockan ska jag hämta idag.

Sedan är det kardborren, den dröjer visst lite till. Coop-tjejen håller på att flytta lite hastigt & lustigt så allt är on hold för att skickas till nya huset.

Owl garden & teal floral är på väg, liksom bilarna.

Enfärgade PUltyget, ja där blev ett missförstånd som jag försöker reda ut & sedan ska de färger vi betalat frakten på vara på väg också.
Resterande färger ska frakten betalas för rätt snart så jag skickar mail till berörda.
Flames, denim & pink flowers är sena från laminatorn men bör vara hos cooptjejen snart & kan i så fall samfraktas med de övriga enfärgade.

Bambu/ulltygerna ska vi får ersättningspaket då det andra verkar kommit bort. Där ska vara bättre rutiner nu så det bör gå relativt smidigt. Hoppas jag!

Det var allt tror jag?

1 kommentar:

Susanna sa...

ugglepulen som ugglor som sitter på en lina? visst har jag en beställning av det? /Strömming