För dig som syr själv:

Missa inte våra samköp av roliga & nödvändiga saker för att kunna sy dina egna tygblöjor m.m!

Mer om hur ett samköp går till kan du läsa om längst ner i bloggen.

torsdag 6 oktober 2011

Statusuppdatering!


Bambun & ullen- här har jag inte hört något än.
jag tjatar & tjatar, men får ingen kontakt med cooptjejen *grr*
FOE- är här & jag har mailat berörda.
Kardborren- är äntligen klar & jag mailar berörda ang. fraktkostnad hit till mig snart.
Minkyn- fortfarande på laminering.
Mönstrad PUl, flames/blommor m.m- den har varit försenad i omgångar, men jag tror den är hos cooptjejen nu alt. i paketet på väg.
Enfärgad PUl- ett paket hos postombudet. Tull som väntat, men jag behöver veta mer exakt vilka tyger som var i det så jag kan dela upp kostnaden rätt.

Det var nog allt för nu..tror jag.


Inga kommentarer: