För dig som syr själv:

Missa inte våra samköp av roliga & nödvändiga saker för att kunna sy dina egna tygblöjor m.m!

Mer om hur ett samköp går till kan du läsa om längst ner i bloggen.

lördag 11 februari 2012

Ullen & bambun

Det blev lite svårare än jag trodde att gå igenom betalningarna på mitt konto då jag har sålt en del ull genom wanoo.se också & en del använt sjalbarns-nick & en del sitt namn & det gör det lite rörigt. Jag kommer att betala tillbaka i den ordning jag fått in er order istället.
Jag spaltar upp det här nu så slipper jag kolla mina dokument varje gång jag vill veta vems tur det är i ordningen.


Mamma Eli
Ceinwyn
Mia Edelbro
Silverros
Therese Brömster
Emmgro-6
Räven & Räkan

Det ska vara alla. Är det någon som INTE är med på listan så säg till så kollar vi upp det.
Som sagt, det kommer att tid innan alla fått betalt, men jag betar av er först & tar min del sist.
Totalt är det drygt 5000:- som ska återbetalas varav drygt 3500:- till er & i får in ca 170:-/vecka.
Jag mailar/PMar er när det finns pengar återbetalda för att täcka er summa & ber då om ett kontonummer där jag kan sätta in pengarna.

Inga kommentarer: