För dig som syr själv:

Missa inte våra samköp av roliga & nödvändiga saker för att kunna sy dina egna tygblöjor m.m!

Mer om hur ett samköp går till kan du läsa om längst ner i bloggen.

fredag 30 oktober 2009

Angående mönstrade PUltyger

Jag har fått en del förfrågningar om jag säljer PUltyg på metervara. Det gör jag inte. Jag tänker inte börja sälja på metervara i nuläget då dessa tygerna är rätt dyra i inköp, räkna med 20-25 dollar/yard frakten till Sverige inräknat & jag inte har möjlighet att ligga ute med de summorna.

Jag kan däremot tänka mig att köra ett samköp om intresset finns, när det dyker upp något/några olika mönstrade. Om intresset finns så får ni maila mig om ni är intresserade av ett framtida samköp så hör jag av mig när något dyker upp & visar bilder. Enfärgad PUl har jag ordnat samköp på via sjalbarn.se, men det kan hända att det blir fler så är ni intresserade av det kan ni maila. Just ny är det lågt på PUltygfronten, inga nya samköp planeras förrän efter nyår undantaget bambuvelour & bomullsinterlock (se nedan). Min mailadress är shuna76@hotmail.com :)