För dig som syr själv:

Missa inte våra samköp av roliga & nödvändiga saker för att kunna sy dina egna tygblöjor m.m!

Mer om hur ett samköp går till kan du läsa om längst ner i bloggen.

måndag 2 november 2009

Nya tyger & prishöjningar..




Nu har det inkommit lite nya PULtyger från en DIY-coop för måååånga månader sedan, i våras nån gång. Antingen köper jag alldeles för mycket tyger eller så är det för att leveranstiden många gånger är väldigt lång, men dessa tygerna hade jag helt glömt bort så det var en trevlig överraskning :D

Jag passar på att tala om att det efter nyår kommer att ske en del prishöjningar, ännu oklart exakt hur mycket. Detta eftersom min huvudleverantör höjt sina priser nyligen. Ännu har jag inte blivit påverkad av detta eftersom mina inköp skedde innan prishöjningen, men alla inköp jag gör från & med nu kommer att vara dyrare för mig. Så, är du sugen på en blöja eller två så passa på innan nyår ;)