För dig som syr själv:

Missa inte våra samköp av roliga & nödvändiga saker för att kunna sy dina egna tygblöjor m.m!

Mer om hur ett samköp går till kan du läsa om längst ner i bloggen.

fredag 19 november 2010

Nyinkomna tyger & organisering av röran ;)

Lite nya tyger :) Ödlor, stjärnor & flames i två färgställningar är "egenlaminerade" via en coop. De undre med blar, ooga booga & blommor är ersättning för ett annat tyg som inte kom tillbaka från lamineringen. Sånt som händer, men detta är via en toppencoop (samma som vi laminerar minkytygerna genom) & coopägaren ersätter misslyckade/försvunna tyger med såna hon har i lager :D


Organiserade tyger ;) Jag fick 2 nya garderober i syrummet för en tid sedan, Ikea Robin, så nu har jag tre stycken. Det tog lite tid innan alla hyllor kom på plats, men nu har jag mer förvaring än jag behöver..tror inte jag får svårt att fylla dem dock Lol Varje garderob har 8 hyllplan & en garderob är fylld med fuskmocka & enfärgat PUltyg, en med mönstrade PUltyger (se bilden) & bambu +ulltyger. Den tredje innehåller packmaterial & lite kläder som ska ges bort eller lagas.

Inga kommentarer: